Domenii
Servicii
Marius-Mihail MOCANU
Prezentare expert
Experienta de este 20 de ani in implementarea investitiilor in infrastructura de mediu in Uniunea Europeana si Turcia.
Portofoliu
De la data - pana la data Organizatia Functia Descrierea responsabilitatilor avute
Martie 2017 - prezent WYG INTERNATIONAL UK - GKW CONSULT GmbH INGINER SUPERVISOR ADJUNCT Inginer supervizor/rezident adjunct pentru implementarea proiectului „ASISTENTA TEHNICA PENTRU SUPERVIZAREA CONSTRUCTIEI STATIEI DE EPURARE A APELOR UZATE ORDU (SEAU) SI REABILITAREA SEAU KUMBA?I”,
Contract de lucrari 2 - FIDIC Rosu Ed. 1999:
„Constructia sistemelor de alimentare cu apa si de canalizare Ordu”
Responsabilitati:
Supervizare, management tehnic, de calitate, de mediu, sanatate si siguranta in munca si financiar a lucrarilor din punct de vedere cantitativ si calitativ a lucrarilor executate;
Participare in cadrul sedintelor saptamanale si lunare, elaborare minute sedinte;
Intocmire Rapoarte lunare de progress;
Rapoarte de verificare a propunerilor de optimizare ale Antreprenorilor;
Emitere Ordine de Modificare;
Verificarea calitatii lucrarilor executate in conformitate cu legislatia in vigoare si prevederile contractuale;
Verificarea Aplicatiilor Interimare de plata (API) (situatii de lucrari)
Intocmire certificate interimare de plata (CIP).
Iulie 2016 – Februarie 2017 ABSALOM 3M INDEPENDENT ADMINISTRATOR/ EXPERT Pregatirea ofertelor tehnico – economice pentru participarea la licitatii publice, reprezentarea companiei in procesele comerciale – negocieri, proceduri de achizitii publice conform cerintelor beneficiarilor.
Iunie 2015 – Iunie 2016 Asocierea Hill International N.V- S.C. HILL International (BUCHAREST) S.R.L. - HILL International Expert principal 5 – Inginer Rezident IR3 Inginer rezident pentru implementarea proiectului „Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor din cadrul proiectului „EXTINDEREA SI REABILITAREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN JUDETUL CARAS SEVERIN”
Contracte FIDIC Rosu:
CS-CL-07: “Reabilitarea si extinderea conductelor de aductiune, retelelor de distributie si retelelor de canalizare din Caransebes si Baile Herculane”
CS-CL-11: “Reabilitarea si extinderea conductelor de aductiune, retelelor de distributie si retelelor de canalizare din Otelu Rosu”
Responsabilitati:
Supervizare, management tehnic de calitate, de mediu, sanatate si siguranta in munca si financiar a lucrarilor din punct de vedere cantitativ si calitativ a lucrarilor executate;
Participare in cadrul sedintelor saptamanale si lunare, elaborare minute sedinte;
Intocmire Rapoarte lunare de progress;
Rapoarte de verificare a propunerilor de optimizare ale Antreprenorilor;
Emitere Ordine de Modificare;
Verificarea calitatii lucrarilor executate in conformitate cu legislatia in vigoare si prevederile contractuale;
Verificarea Aplicatiilor Interimare de plata (API) (situatii de lucrari)
Intocmire certificate interimare de plata (CIP).
Mai 2013 – Martie 2015 Fichtner Environment& Interdevelopment Consulting and Engineering
Lider adjunct de echipa
Lider Adjunct de Echipa pentru implementarea proiectului „Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor din cadrul proiectului „EXTINDEREA SI REABILITAREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN JUDETUL BACAU”
Contracte FIDIC Galben si Fidic Rosu
CL 1 “Extindere statie de epurare ape uzate Bacau – treapta tertiara”.
CL 2 “Extinderea sistemului de canalizare, in aglomerarile Moinesti si Buhusi, inclusiv linii de presiune si statii de pompare”
CL 3 “Extinderea sistemului de canalizare, inclusiv linii de presiune si statii de pompare Bacau si Targu Ocna”
CL 4 “Extindere retea canalizare aglomerarea Darmanesti” si “Extinderea retelei de distributie a apei potabile din aglomerarile Moinesti si Buhusi”
CL 5 “Reabilitarea statiei de tratare a apei potabile Caraboaia”
Cl 6 “Reabilitare statie de epurare ape uzate Moinesti Nord, constructie statie de epurare ape uzate Moinesti Sud si constructie statie de epurare ape uzate Buhusi.
CL 7 “Constructie statie de epurare ape uzate Darmanesti si constructie statie de epurare ape uzate Targu Ocna”
Responsabilitati:
Coordonare echipa supervizare;
Supervizare, management tehnic de calitate, de mediu, sanatate si siguranta in munca si financiar a lucrarilor din punct de vedere cantitativ si calitativ a lucrarilor executate;
Participare sedinte de progres, Calcul progres lunar al contractelor pentru integrare in rapoarte specifice ale supervizarii si cele solicitate de autoritatea de management;
Intocmire Rapoarte lunare de progress;
Rapoarte de verificare a proiectelor;
Rapoarte de verificare solutii optimizare;
Rapoarte de revendicari;
Verificarea Aplicatiilor Interimare de plata (API) (situatii de lucrari)
Intocmire certificate interimare de plata (CIP)
Februarie 2010 -
Mai 2013 S.C. INOCSA (AECOM) INGENIERIA S.L. Romania Inginer Rezident,
Lider Adjunct de Echipa Lider Adjunct de Echipa/Inginer rezident pentru implementarea proiectului “Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor din cadrul proiectului “REABILITAREA SI EXTINDEREA SISTEMELOR DE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN MUNICIPIUL BRASOV”
5 contracte FIDIC Rosu (CL7-CL11) si 5 contracte Fidic Galben in (CL1-CL5)
CL1 – “Reabilitarea si extinderea statiei de epurare a apelor uzate menajere Brasov” cu o capacitate de 500.000 PE, incluzand verificare: proiectare, obtinere avize, constructii si instalatii noi, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune.
CL2 – “Statia de epurare Feldioara" - Statie noua de epurare a apelor uzate menajere la SE Feldioara cu o capacitate de 142.200 PE incluzand verificare: proiectare, obtinere avize, constructil si instalatii noi, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune. Tratare primara, secundara, tertiara ape uzate, fermentarea si deshidratarea namolulor, conducte si instalatii anexe.
CL3 - ”Extindere si reabilitare statii de tratare apa in aglomerarile Codlea, Moeciu, Bogata -Rupea"
CL4 - ”Statia de epurare in Hoghiz" - Sistem de epurare a apelor uzate menajere la SE Hoghiz cu o capacitate de 22.200 PE incluzand verificare: proiectare, obtinere avize, constructii si instalatii noi, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune. Tratare primara, secundara, tertiara ape uzate, stabilizarea si deshidratarea namolurilor, conducte si instalatii anexe.
CL5 - "Extindere statia de epurare LUNCA CALNICULUI (linia a 2a) si statie noua de epurare in MOIECIU"- Sistem de epurare a apelor uzate menajere la SE Lunca Calnicului cu o capacitate de 16.200 PE si la SE Moieciu cu o capacitate de 5.800 PE incluzand verificare: proiectare, obtinere avize, constructii si instalatii noi, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune.
Tratare primara, secundara, tertiara ape uzate, stabilizarea si deshidratarea namolurilor, conducte si instalatii anexe.
CL7 – “Extinderea si reabilitarea conductei de alimentare cu apa potabila Brasov-Sacele"
CL8 – “Colectoare apa uzata Ghimbav - SE Brasov - SE Feldioara, Codlea - SE Feldioara si aductiune noua Stupini - Feldioara"
CL9 - ”Reabilitarea si extinderea retelelor de distributie si a sistemului de canalizare inclusiv statii de pompare apa uzata in Brasov, Sacele, Feldioara, Sanpetru si Harman"
CL10 - ”Reabilitarea si extinderea retelelor de distributie si a sistemulul de canalizare inclusiv statii de pompare apa uzata in Codlea si Moieciu"
CL11 – “Reabilitarea si extinderea retelelor de distributie si a sistemului de canalizare inclusiv statii de pompare apa uzata in Rupea si Prejmer"
Responsabilitati:
Supervizare, management tehnic de calitate, de mediu, sanatate si siguranta in munca si financiar a lucrarilor din punct de vedere cantitativ si calitativ a lucrarilor executate,
Aprobare decontare pentru situatii de plata, coordonare echipa de consultanti in cadrul proiectelor, participare in cadrul sedintelor saptamanale si lunare, elaborare minute sedinte.
Participare sedinte de progres, Calcul progres lunar al contractelor pentru integrare in rapoarte specifice ale supervizarii si cele solicitate de autoritatea de management;
Intocmire Rapoarte lunare de progress;
Rapoarte de verificare a proiectelor;
Rapoarte de verificare solutii optimizare;
Rapoarte de revendicari;
Verificarea Aplicatiilor Interimare de plata (API) (situatii de lucrari)
Intocmire certificate interimare de plata (CIP)
Octombrie 2009 – Ianuarie 2010 S.C. INOCSA INGENIERIA S.L. Romania Expert principal Expert principal in cadrul Departamentului de apa si mediu al Companiei.
Septembrie-
Octombrie 2009 Mocanu Gh. Marius Mihail I.I. in numele S.C. SAFEGE S.A. NANTERRE Senior Technical Consultant Pregatirea ofertelor tehnico – economice pentru participarea la licitatii publice – proiectul: Asistenta tehnica pentru managementul proiectului “IMBUNATATIREA SISTEMELOR DE ALIMENTARE CU APA SI DE CANALIZARE DIN JUDETUL GORJ”
Iulie 2009 - august 2009
Mocanu Gh. Marius Mihail I.I. in numele S.C. EXPLORARI S.R.L. Senior Technical Consultant
Pregatirea ofertelor tehnico – economice pentru participarea la licitatii publice, reprezentarea companiei in procesele comerciale – negocieri, proceduri de achizitii publice.
Elaborarea proiectului tehnic pentru investitia „PROIECT DE REGENERARE URBANA A MUNICIPIULUI TARGOVISTE” (partial).
Decembrie 2008
Iunie 2009
Mocanu Gh. Marius Mihail I.I. in numele Royal Haskoning Olanda – Haskoning Romania SRL Consultant Tehnic Senior Asistenta tehnica, elaborare documentatii de licitatie pentru achizitia de bunuri, servicii si lucrari in cadrul proiectului ”ASISTENTA TEHNICA PENTRU DEZVOLTAREA MANAGEMENTULUI INTEGRAT AL DESEURILOR” in Romania incluzand sase judete: Giurgiu, Vrancea, Bistrita, Maramures, Harghita si Covasna si analiza prin prisma siturilor NATURA 2000.
Pregatirea ofertelor tehnico – economice pentru participarea la licitatii publice, reprezentarea companiei in procesele comerciale – negocieri, proceduri de achizitiii publice, etc.
„SUPERVIZAREA LUCRARILOR DE REABILITARE A BARAJULUI BOTOROAGA, JUDETUL TELEORMAN”, in cadrul „PROIECTULUI PILOT PENTRU GESTIONAREA RISCULUI DE INUNDATII – TELEORMAN”, finantat de Guvernul Olandei.
Noiembrie 2008
Decembrie 2008
Mocanu Gh. Marius Mihail I.I.
Reprezentand SC BLOM Info Geonet SRL Consultant Tehnic Senior/
Sef de proiect Asistenta tehnica, proiectare si consultanta pentru elaborarea studiului de fezabilitate ”INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA BORCEA, JUDETUL CALARASI” incluzand retea de canalizare cu o lungime de 7,24 Km colector principal.
Pregatirea ofertelor tehnico – economice pentru participarea la licitatii publice, reprezentarea companiei in procesele comerciale – negocieri, proceduri de achizitii publice, etc.
Aprilie 2008 – Noiembrie 2008 Odisea Consulting – Grupe SCE Franta Senior Project Engineer Asistenta tehnica pentru proiectul „CONTRIBUTII LA DEZVOLTAREA STRATEGIEI NATIONALE A MANAGEMENTULUI RISCULUI DE INUNDATII” in beneficiul Administratiei Nationale Apele Romane si avand ca Autoritate de implementare Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile.
Pregatirea ofertelor tehnico – economice pentru participarea la licitatii publice, reprezentarea companiei in procesele comerciale – negocieri, proceduri de achizitii publice, etc.
Februarie 2005 – martie 2008
Royal Haskoning/ Haskoning Romania SRL Lider Adjunct de Echipa
si
Inginer Rezident
„ASISTENTA TEHNICA, SUPERVIZARE PE PARCURSUL IMPLEMENTARII SI PUBLICITATE PENTRU CONTRACTELE ISPA IN BACAU”.
Sarcini si responsabilitati: Managementul proiectului, activitatea de achizitii pentru 4 contracte de lucrari si activitatea de publicitate, asistenta in activitatea de supervizare pentru reabilitarea si modernizarea statiei de epurare a apelor uzate (>200 000 PE), statiei de tratare a apei potabile (800 l/s), lucrarilor de reabilitare a retelelor de canalizare (16,2 Km), constructiei unei noi aductiuni a apei (62 Km, DN 1000 si Dn 800 mm) incluzand statie de pompare apa bruta incluse in masura ISPA si sprijin managerial pentru Unitatea de Implementare a Proiectului din cadrul companiei de apa. Managementul a doua contracte FIDIC (Editia 1999) Red Book si a doua contracte FIDIC Yellow Book cu o valoare totala de peste 50 milioane Euro.
Reabilitarea statiei de epurare presupune procesele de tratare mecanica, precum si tratare secundara si tertiara, respectiv, nitrificare – denitrificare, defosforizare si purificare finala (ozonizare si/sau clorinare) in conformitate cu Memorandum-ul de finantare al masurii ISPA.
- "Constructie si reabilitare aductiune principala care face legatura intre Bacau si sursa de apa de suprafata lacul Poiana Uzului" – FIDIC rosu cu proiectarea realizata de consultant
- "Constructie statie de tratare a apei potabile Barati, judetul Bacau" FIDIC Galben
- "Reabilitare statie de epurare a apelor uzate Bacau” FIDIC Galben – verificarea proiectelor tehnice si detaliilor de executie elaborate de Antreprenor
- "Reabilitare retea de canalizare in Municipiul Bacau" FIDIC rosu cu proiectarea realizata de consultant.
Responsabilitati:
Supervizare, management tehnic de calitate, de mediu, sanatate si siguranta in munca si financiar a lucrarilor din punct de vedere cantitativ si calitativ a lucrarilor executate,
Aprobare decontare pentru situatii de plata, coordonare echipa de consultanti in cadrul proiectelor, participare in cadrul sedintelor saptamanale si lunare, elaborare minute sedinte.
Participare sedinte de progres, Calcul progres lunar al contractelor pentru integrare in rapoarte specifice ale supervizarii si cele solicitate de autoritatea de management;
Intocmire Rapoarte lunare de progress;
Rapoarte de verificare a proiectelor;
Rapoarte de verificare solutii optimizare;
Rapoarte de revendicari;
Verificarea Aplicatiilor Interimare de plata (API) (situatii de lucrari)
Intocmire certificate interimare de plata (CIP)
Ianuarie 2004 – februarie 2005 Regia Autonoma de Gospodarie Comunala R.A.G.C. Targoviste Sef Serviciu Investitii/ Responsabil Managementul Calitatii Elaborarea, instituirea si implementarea Sistemului de Management al Calitatii si Mediului in conformitate cu standardele ISO 9001/2000 si 14001/2000.
Dezvoltarea Manualului Calitatii, a procedurilor operationale si de sistem, elaborarea si implementarea acestora si definirea formularelor din cadrul organizatiei.
Ianuarie 1999-februarie 2005 Regia Autonoma de Gospodarie Comunala R.A.G.C. Targoviste Sef Serviciu Investitii “PROGRAMUL DE DEZVOLTARE A UTILITATILOR PUBLICE MUDP II”, finantat de Uniunea Europeana prin programul PHARE, cofinantare BERD, Guvernul Romaniei si Consiliul Local Targoviste.
Responsabilitati: Managementul proiectelor, administrarea contractelor, supervizarea calitativa si cantitativa a executarii lucrarilor, decontarii, receptionarea, punerea in functiune a lucrarilor, urmarirea efectuarii remedierilor in perioada de garantie, urmarirea instituirii urmaririi corespunzatoare a comportarii in timp a constructiilor.
Contracte tip FIDIC Red Book 1987:
“Reabilitarea retelelor de canalizare in municipiul Targoviste“ (14,28 Km colectoare principale)
“Reabilitarea retelelor de apa in municipiul Targoviste” (> 45 Km )
“Reabilitarea statiilor de pompare a apei potabile – judetul Dambovita”
Contracte tip FIDIC Yellow Book (proiecteaza si construieste):
“Extinderea sistemului de monitorizare a retelelor de apa si statiilor de pompare”
”Monitorizarea retelelor de apa si a statiilor de hidrofor”;
Administrarea si managementul proiectelor, coordonarea activitatilor de supraveghere a lucrarilor, eliberarea certificatelor de plata si/sau de acceptare etc.
Program RICOP-PHARE, “Extinderea sistemului de canalizare in Municipiul Targoviste” (2,83 Km colector principal + > 6 Km refacere racorduri la imobile) - Sef de proiect – elaborare studiu de fezabilitate, analiza financiara, proiect tehnic si detalii de executie; Asistenta tehnica conform legii 10/1995 pe parcursul implementariii investitiei si realizarea efectiva a lucrarilor de investitii;
Receptia la terminarea lucrarilor conform prevederilor legale si punerea in functiune a investitiilor realizate.
2001 – 2002 imput partial S.C. SOLYMET S.R.L. Responsabil cu Managementul Calitatii Implementarea sistemului de calitate in conformitate cu standardul ISO 9001/2000 in cadrul companiei cu specific – constructii si confectii metalice, prelucrari produse pentru industria alimentara din otel inox, etc.
1997 - 1998 Regia Autonoma de Gospodarie Comunala R.A.G.C. Targoviste Diriginte de santier/
Inginer achizitii Administrarea contractului de lucrari si procurarea utilajelor si echipamentelor, efectuarea masuratorilor, asistenta tehnica si supervizare pentru investitia „MODERNIZAREA STATIEI DE TRATARE A APEI POTABILE TARGOVISTE SUD” = capacitate > 400 l/s.
Pregatirea receptiei la terminarea lucrarilor conform prevederilor legale si punerea in functiune a investitiei.
Noiembrie 1994 - 1997 Regia Autonoma de Gospodarie Comunala R.A.G.C. Targoviste Diriginte de santier/
Inginer achizitii Administrarea contractului de lucrari si procurarea utilajelor si echipamentelor, efectuarea masuratorilor, asistenta tehnica si supervizare pentru investitia “INTRODUCEREA TRANSPORTULUI PUBLIC CU TROLEIBUZUL IN MUNICIPIUL TARGOVISTE” – cu o valoare de peste 5,2 mil. USD pentru echipamente si lucrari de investitii.
Pregatirea receptiei la terminarea lucrarilor conform prevederilor legale si punerea in functiune a investitiei.
Februarie 1994 – Noiembrie 1994 Regia Autonoma de Transport Local - R.A.T.L. Targoviste Diriginte de santier/
Inginer achizitii Administrarea contractului de lucrari si procurarea utilajelor si echipamentelor, efectuarea masuratorilor, asistenta tehnica si supervizare pentru reteaua de contact, substatie de transformare, alimentarea cu energie electrica si statia de transformare 20/04 KV din cadrul investitiei “INTRODUCEREA TRANSPORTULUI PUBLIC CU TROLEIBUZUL IN MUNICIPIUL TARGOVISTE”
Martie 2017 - prezent WYG INTERNATIONAL UK - GKW CONSULT GmbH INGINER SUPERVISOR ADJUNCT Inginer supervizor/rezident adjunct pentru implementarea proiectului „ASISTENTA TEHNICA PENTRU SUPERVIZAREA CONSTRUCTIEI STATIEI DE EPURARE A APELOR UZATE ORDU (SEAU) SI REABILITAREA SEAU KUMBA?I”,
Contract de lucrari 2 - FIDIC Rosu Ed. 1999:
„Constructia sistemelor de alimentare cu apa si de canalizare Ordu”
Responsabilitati:
Supervizare, management tehnic, de calitate, de mediu, sanatate si siguranta in munca si financiar a lucrarilor din punct de vedere cantitativ si calitativ a lucrarilor executate;
Participare in cadrul sedintelor saptamanale si lunare, elaborare minute sedinte;
Intocmire Rapoarte lunare de progress;
Rapoarte de verificare a propunerilor de optimizare ale Antreprenorilor;
Emitere Ordine de Modificare;
Verificarea calitatii lucrarilor executate in conformitate cu legislatia in vigoare si prevederile contractuale;
Verificarea Aplicatiilor Interimare de plata (API) (situatii de lucrari)
Intocmire certificate interimare de plata (CIP).
Iulie 2016 – Februarie 2017 ABSALOM 3M INDEPENDENT ADMINISTRATOR/ EXPERT Pregatirea ofertelor tehnico – economice pentru participarea la licitatii publice, reprezentarea companiei in procesele comerciale – negocieri, proceduri de achizitii publice conform cerintelor beneficiarilor.
Iunie 2015 – Iunie 2016 Asocierea Hill International N.V- S.C. HILL International (BUCHAREST) S.R.L. - HILL International Expert principal 5 – Inginer Rezident IR3 Inginer rezident pentru implementarea proiectului „Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor din cadrul proiectului „EXTINDEREA SI REABILITAREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN JUDETUL CARAS SEVERIN”
Contracte FIDIC Rosu:
CS-CL-07: “Reabilitarea si extinderea conductelor de aductiune, retelelor de distributie si retelelor de canalizare din Caransebes si Baile Herculane”
CS-CL-11: “Reabilitarea si extinderea conductelor de aductiune, retelelor de distributie si retelelor de canalizare din Otelu Rosu”
Responsabilitati:
Supervizare, management tehnic de calitate, de mediu, sanatate si siguranta in munca si financiar a lucrarilor din punct de vedere cantitativ si calitativ a lucrarilor executate;
Participare in cadrul sedintelor saptamanale si lunare, elaborare minute sedinte;
Intocmire Rapoarte lunare de progress;
Rapoarte de verificare a propunerilor de optimizare ale Antreprenorilor;
Emitere Ordine de Modificare;
Verificarea calitatii lucrarilor executate in conformitate cu legislatia in vigoare si prevederile contractuale;
Verificarea Aplicatiilor Interimare de plata (API) (situatii de lucrari)
Intocmire certificate interimare de plata (CIP).
Mai 2013 – Martie 2015 Fichtner Environment& Interdevelopment Consulting and Engineering
Lider adjunct de echipa
Lider Adjunct de Echipa pentru implementarea proiectului „Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor din cadrul proiectului „EXTINDEREA SI REABILITAREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN JUDETUL BACAU”
Contracte FIDIC Galben si Fidic Rosu
CL 1 “Extindere statie de epurare ape uzate Bacau – treapta tertiara”.
CL 2 “Extinderea sistemului de canalizare, in aglomerarile Moinesti si Buhusi, inclusiv linii de presiune si statii de pompare”
CL 3 “Extinderea sistemului de canalizare, inclusiv linii de presiune si statii de pompare Bacau si Targu Ocna”
CL 4 “Extindere retea canalizare aglomerarea Darmanesti” si “Extinderea retelei de distributie a apei potabile din aglomerarile Moinesti si Buhusi”
CL 5 “Reabilitarea statiei de tratare a apei potabile Caraboaia”
Cl 6 “Reabilitare statie de epurare ape uzate Moinesti Nord, constructie statie de epurare ape uzate Moinesti Sud si constructie statie de epurare ape uzate Buhusi.
CL 7 “Constructie statie de epurare ape uzate Darmanesti si constructie statie de epurare ape uzate Targu Ocna”
Responsabilitati:
Coordonare echipa supervizare;
Supervizare, management tehnic de calitate, de mediu, sanatate si siguranta in munca si financiar a lucrarilor din punct de vedere cantitativ si calitativ a lucrarilor executate;
Participare sedinte de progres, Calcul progres lunar al contractelor pentru integrare in rapoarte specifice ale supervizarii si cele solicitate de autoritatea de management;
Intocmire Rapoarte lunare de progress;
Rapoarte de verificare a proiectelor;
Rapoarte de verificare solutii optimizare;
Rapoarte de revendicari;
Verificarea Aplicatiilor Interimare de plata (API) (situatii de lucrari)
Intocmire certificate interimare de plata (CIP)
Februarie 2010 -
Mai 2013 S.C. INOCSA (AECOM) INGENIERIA S.L. Romania Inginer Rezident,
Lider Adjunct de Echipa Lider Adjunct de Echipa/Inginer rezident pentru implementarea proiectului “Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor din cadrul proiectului “REABILITAREA SI EXTINDEREA SISTEMELOR DE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN MUNICIPIUL BRASOV”
5 contracte FIDIC Rosu (CL7-CL11) si 5 contracte Fidic Galben in (CL1-CL5)
CL1 – “Reabilitarea si extinderea statiei de epurare a apelor uzate menajere Brasov” cu o capacitate de 500.000 PE, incluzand verificare: proiectare, obtinere avize, constructii si instalatii noi, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune.
CL2 – “Statia de epurare Feldioara" - Statie noua de epurare a apelor uzate menajere la SE Feldioara cu o capacitate de 142.200 PE incluzand verificare: proiectare, obtinere avize, constructil si instalatii noi, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune. Tratare primara, secundara, tertiara ape uzate, fermentarea si deshidratarea namolulor, conducte si instalatii anexe.
CL3 - ”Extindere si reabilitare statii de tratare apa in aglomerarile Codlea, Moeciu, Bogata -Rupea"
CL4 - ”Statia de epurare in Hoghiz" - Sistem de epurare a apelor uzate menajere la SE Hoghiz cu o capacitate de 22.200 PE incluzand verificare: proiectare, obtinere avize, constructii si instalatii noi, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune. Tratare primara, secundara, tertiara ape uzate, stabilizarea si deshidratarea namolurilor, conducte si instalatii anexe.
CL5 - "Extindere statia de epurare LUNCA CALNICULUI (linia a 2a) si statie noua de epurare in MOIECIU"- Sistem de epurare a apelor uzate menajere la SE Lunca Calnicului cu o capacitate de 16.200 PE si la SE Moieciu cu o capacitate de 5.800 PE incluzand verificare: proiectare, obtinere avize, constructii si instalatii noi, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune.
Tratare primara, secundara, tertiara ape uzate, stabilizarea si deshidratarea namolurilor, conducte si instalatii anexe.
CL7 – “Extinderea si reabilitarea conductei de alimentare cu apa potabila Brasov-Sacele"
CL8 – “Colectoare apa uzata Ghimbav - SE Brasov - SE Feldioara, Codlea - SE Feldioara si aductiune noua Stupini - Feldioara"
CL9 - ”Reabilitarea si extinderea retelelor de distributie si a sistemului de canalizare inclusiv statii de pompare apa uzata in Brasov, Sacele, Feldioara, Sanpetru si Harman"
CL10 - ”Reabilitarea si extinderea retelelor de distributie si a sistemulul de canalizare inclusiv statii de pompare apa uzata in Codlea si Moieciu"
CL11 – “Reabilitarea si extinderea retelelor de distributie si a sistemului de canalizare inclusiv statii de pompare apa uzata in Rupea si Prejmer"
Responsabilitati:
Supervizare, management tehnic de calitate, de mediu, sanatate si siguranta in munca si financiar a lucrarilor din punct de vedere cantitativ si calitativ a lucrarilor executate,
Aprobare decontare pentru situatii de plata, coordonare echipa de consultanti in cadrul proiectelor, participare in cadrul sedintelor saptamanale si lunare, elaborare minute sedinte.
Participare sedinte de progres, Calcul progres lunar al contractelor pentru integrare in rapoarte specifice ale supervizarii si cele solicitate de autoritatea de management;
Intocmire Rapoarte lunare de progress;
Rapoarte de verificare a proiectelor;
Rapoarte de verificare solutii optimizare;
Rapoarte de revendicari;
Verificarea Aplicatiilor Interimare de plata (API) (situatii de lucrari)
Intocmire certificate interimare de plata (CIP)
Octombrie 2009 – Ianuarie 2010 S.C. INOCSA INGENIERIA S.L. Romania Expert principal Expert principal in cadrul Departamentului de apa si mediu al Companiei.
Septembrie-
Octombrie 2009 Mocanu Gh. Marius Mihail I.I. in numele S.C. SAFEGE S.A. NANTERRE Senior Technical Consultant Pregatirea ofertelor tehnico – economice pentru participarea la licitatii publice – proiectul: Asistenta tehnica pentru managementul proiectului “IMBUNATATIREA SISTEMELOR DE ALIMENTARE CU APA SI DE CANALIZARE DIN JUDETUL GORJ”
Iulie 2009 - august 2009
Mocanu Gh. Marius Mihail I.I. in numele S.C. EXPLORARI S.R.L. Senior Technical Consultant
Pregatirea ofertelor tehnico – economice pentru participarea la licitatii publice, reprezentarea companiei in procesele comerciale – negocieri, proceduri de achizitii publice.
Elaborarea proiectului tehnic pentru investitia „PROIECT DE REGENERARE URBANA A MUNICIPIULUI TARGOVISTE” (partial).
Decembrie 2008
Iunie 2009
Mocanu Gh. Marius Mihail I.I. in numele Royal Haskoning Olanda – Haskoning Romania SRL Consultant Tehnic Senior Asistenta tehnica, elaborare documentatii de licitatie pentru achizitia de bunuri, servicii si lucrari in cadrul proiectului ”ASISTENTA TEHNICA PENTRU DEZVOLTAREA MANAGEMENTULUI INTEGRAT AL DESEURILOR” in Romania incluzand sase judete: Giurgiu, Vrancea, Bistrita, Maramures, Harghita si Covasna si analiza prin prisma siturilor NATURA 2000.
Pregatirea ofertelor tehnico – economice pentru participarea la licitatii publice, reprezentarea companiei in procesele comerciale – negocieri, proceduri de achizitiii publice, etc.
„SUPERVIZAREA LUCRARILOR DE REABILITARE A BARAJULUI BOTOROAGA, JUDETUL TELEORMAN”, in cadrul „PROIECTULUI PILOT PENTRU GESTIONAREA RISCULUI DE INUNDATII – TELEORMAN”, finantat de Guvernul Olandei.
Noiembrie 2008
Decembrie 2008
Mocanu Gh. Marius Mihail I.I.
Reprezentand SC BLOM Info Geonet SRL Consultant Tehnic Senior/
Sef de proiect Asistenta tehnica, proiectare si consultanta pentru elaborarea studiului de fezabilitate ”INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA BORCEA, JUDETUL CALARASI” incluzand retea de canalizare cu o lungime de 7,24 Km colector principal.
Pregatirea ofertelor tehnico – economice pentru participarea la licitatii publice, reprezentarea companiei in procesele comerciale – negocieri, proceduri de achizitii publice, etc.
Aprilie 2008 – Noiembrie 2008 Odisea Consulting – Grupe SCE Franta Senior Project Engineer Asistenta tehnica pentru proiectul „CONTRIBUTII LA DEZVOLTAREA STRATEGIEI NATIONALE A MANAGEMENTULUI RISCULUI DE INUNDATII” in beneficiul Administratiei Nationale Apele Romane si avand ca Autoritate de implementare Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile.
Pregatirea ofertelor tehnico – economice pentru participarea la licitatii publice, reprezentarea companiei in procesele comerciale – negocieri, proceduri de achizitii publice, etc.
Februarie 2005 – martie 2008
Royal Haskoning/ Haskoning Romania SRL Lider Adjunct de Echipa
si
Inginer Rezident
„ASISTENTA TEHNICA, SUPERVIZARE PE PARCURSUL IMPLEMENTARII SI PUBLICITATE PENTRU CONTRACTELE ISPA IN BACAU”.
Sarcini si responsabilitati: Managementul proiectului, activitatea de achizitii pentru 4 contracte de lucrari si activitatea de publicitate, asistenta in activitatea de supervizare pentru reabilitarea si modernizarea statiei de epurare a apelor uzate (>200 000 PE), statiei de tratare a apei potabile (800 l/s), lucrarilor de reabilitare a retelelor de canalizare (16,2 Km), constructiei unei noi aductiuni a apei (62 Km, DN 1000 si Dn 800 mm) incluzand statie de pompare apa bruta incluse in masura ISPA si sprijin managerial pentru Unitatea de Implementare a Proiectului din cadrul companiei de apa. Managementul a doua contracte FIDIC (Editia 1999) Red Book si a doua contracte FIDIC Yellow Book cu o valoare totala de peste 50 milioane Euro.
Reabilitarea statiei de epurare presupune procesele de tratare mecanica, precum si tratare secundara si tertiara, respectiv, nitrificare – denitrificare, defosforizare si purificare finala (ozonizare si/sau clorinare) in conformitate cu Memorandum-ul de finantare al masurii ISPA.
- "Constructie si reabilitare aductiune principala care face legatura intre Bacau si sursa de apa de suprafata lacul Poiana Uzului" – FIDIC rosu cu proiectarea realizata de consultant
- "Constructie statie de tratare a apei potabile Barati, judetul Bacau" FIDIC Galben
- "Reabilitare statie de epurare a apelor uzate Bacau” FIDIC Galben – verificarea proiectelor tehnice si detaliilor de executie elaborate de Antreprenor
- "Reabilitare retea de canalizare in Municipiul Bacau" FIDIC rosu cu proiectarea realizata de consultant.
Responsabilitati:
Supervizare, management tehnic de calitate, de mediu, sanatate si siguranta in munca si financiar a lucrarilor din punct de vedere cantitativ si calitativ a lucrarilor executate,
Aprobare decontare pentru situatii de plata, coordonare echipa de consultanti in cadrul proiectelor, participare in cadrul sedintelor saptamanale si lunare, elaborare minute sedinte.
Participare sedinte de progres, Calcul progres lunar al contractelor pentru integrare in rapoarte specifice ale supervizarii si cele solicitate de autoritatea de management;
Intocmire Rapoarte lunare de progress;
Rapoarte de verificare a proiectelor;
Rapoarte de verificare solutii optimizare;
Rapoarte de revendicari;
Verificarea Aplicatiilor Interimare de plata (API) (situatii de lucrari)
Intocmire certificate interimare de plata (CIP)
Ianuarie 2004 – februarie 2005 Regia Autonoma de Gospodarie Comunala R.A.G.C. Targoviste Sef Serviciu Investitii/ Responsabil Managementul Calitatii Elaborarea, instituirea si implementarea Sistemului de Management al Calitatii si Mediului in conformitate cu standardele ISO 9001/2000 si 14001/2000.
Dezvoltarea Manualului Calitatii, a procedurilor operationale si de sistem, elaborarea si implementarea acestora si definirea formularelor din cadrul organizatiei.
Ianuarie 1999-februarie 2005 Regia Autonoma de Gospodarie Comunala R.A.G.C. Targoviste Sef Serviciu Investitii “PROGRAMUL DE DEZVOLTARE A UTILITATILOR PUBLICE MUDP II”, finantat de Uniunea Europeana prin programul PHARE, cofinantare BERD, Guvernul Romaniei si Consiliul Local Targoviste.
Responsabilitati: Managementul proiectelor, administrarea contractelor, supervizarea calitativa si cantitativa a executarii lucrarilor, decontarii, receptionarea, punerea in functiune a lucrarilor, urmarirea efectuarii remedierilor in perioada de garantie, urmarirea instituirii urmaririi corespunzatoare a comportarii in timp a constructiilor.
Contracte tip FIDIC Red Book 1987:
“Reabilitarea retelelor de canalizare in municipiul Targoviste“ (14,28 Km colectoare principale)
“Reabilitarea retelelor de apa in municipiul Targoviste” (> 45 Km )
“Reabilitarea statiilor de pompare a apei potabile – judetul Dambovita”
Contracte tip FIDIC Yellow Book (proiecteaza si construieste):
“Extinderea sistemului de monitorizare a retelelor de apa si statiilor de pompare”
”Monitorizarea retelelor de apa si a statiilor de hidrofor”;
Administrarea si managementul proiectelor, coordonarea activitatilor de supraveghere a lucrarilor, eliberarea certificatelor de plata si/sau de acceptare etc.
Program RICOP-PHARE, “Extinderea sistemului de canalizare in Municipiul Targoviste” (2,83 Km colector principal + > 6 Km refacere racorduri la imobile) - Sef de proiect – elaborare studiu de fezabilitate, analiza financiara, proiect tehnic si detalii de executie; Asistenta tehnica conform legii 10/1995 pe parcursul implementariii investitiei si realizarea efectiva a lucrarilor de investitii;
Receptia la terminarea lucrarilor conform prevederilor legale si punerea in functiune a investitiilor realizate.
2001 – 2002 imput partial S.C. SOLYMET S.R.L. Responsabil cu Managementul Calitatii Implementarea sistemului de calitate in conformitate cu standardul ISO 9001/2000 in cadrul companiei cu specific – constructii si confectii metalice, prelucrari produse pentru industria alimentara din otel inox, etc.
1997 - 1998 Regia Autonoma de Gospodarie Comunala R.A.G.C. Targoviste Diriginte de santier/
Inginer achizitii Administrarea contractului de lucrari si procurarea utilajelor si echipamentelor, efectuarea masuratorilor, asistenta tehnica si supervizare pentru investitia „MODERNIZAREA STATIEI DE TRATARE A APEI POTABILE TARGOVISTE SUD” = capacitate > 400 l/s.
Pregatirea receptiei la terminarea lucrarilor conform prevederilor legale si punerea in functiune a investitiei.
Noiembrie 1994 - 1997 Regia Autonoma de Gospodarie Comunala R.A.G.C. Targoviste Diriginte de santier/
Inginer achizitii Administrarea contractului de lucrari si procurarea utilajelor si echipamentelor, efectuarea masuratorilor, asistenta tehnica si supervizare pentru investitia “INTRODUCEREA TRANSPORTULUI PUBLIC CU TROLEIBUZUL IN MUNICIPIUL TARGOVISTE” – cu o valoare de peste 5,2 mil. USD pentru echipamente si lucrari de investitii.
Pregatirea receptiei la terminarea lucrarilor conform prevederilor legale si punerea in functiune a investitiei.
Februarie 1994 – Noiembrie 1994 Regia Autonoma de Transport Local - R.A.T.L. Targoviste Diriginte de santier/
Inginer achizitii Administrarea contractului de lucrari si procurarea utilajelor si echipamentelor, efectuarea masuratorilor, asistenta tehnica si supervizare pentru reteaua de contact, substatie de transformare, alimentarea cu energie electrica si statia de transformare 20/04 KV din cadrul investitiei “INTRODUCEREA TRANSPORTULUI PUBLIC CU TROLEIBUZUL IN MUNICIPIUL TARGOVISTE”
Experienta profesionala
8. Locul de munca actual (de baza): INGINER SUPERVIZOR ADJUNCT – WYG INTERNATIONAL UK
9. Ani de experienta profesionala: >23 ani
10. Calificari cheie relevante pentru prezentul contract:
• Diriginte de Santier autorizat pentru constructii edilitare de catre Inspectoratul de Stat in Constructii (obtinuta in 1996 - reautorizat 2011) (Autorizatie Nr. 00024522 – Domeniul 6 – Constructii edilitare)
• Manager de proiect COR 241919 - Certificat absolvire curs de perfectionare, 2011
• Cunoasterea legislatiei romanesti in domeniul constructiilor (Legea nr.10/1995 privind calitatea in constructii, Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii constructiilor, H.G. nr.273/1994 privind privind aprobarea Regulamentului de receptie a lucrarilor de constructii si instalatii aferente acestora, H.G. nr. 28/2008 privind aprobarea continutului-cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii)
• Cunoasterea legislatiei internationale in domeniul managementului de contract (Contracte tip FIDIC Rosu, FIDIC Galben, MDB)
• Experienta dobandita in calitate de lider adjunct de echipa/inginer rezident/inginer supervisor/diriginte de santier/sef serviciu > 23 de ani
• Cunostinte acumulate in urma participarii la seminarii si instruiri:
- “Noile proceduri FIDIC 1999” RICOP, Lucrari publice;
- “Aspecte economice si financiare in implementarea proiectelor de investitii in infrastructura de mediu” finantat de DFID Marea Britanie;
- „Implementarea proiectelor de investitii in infrastructura de mediu” sustinut de consultanti tehnici si financiari de la CFPPDA, CIMP Bucuresti, Mott McDonald UK, 2002
- „Identificarea proiectelor de investitii in infrastructura de mediu” in cadrul programului finantat de USAID Balkans Regional Infrastructure programme, RIP, sustinut de experti Booz Hamilton, Prime Contractor, IP 3 Institute, Urban Institute si Louis Berger SA, CFPPDA , 2002
- “Cunoasterea standardelor ISO 9000 si a specificului calitatii in servicii”;
• Solide cunostiinte de utilizare: Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Internet, aplicatiile Microstation si Geomedia CAD, AUTOCAD, ArcGIS. Cunostiinte generale de software de management al proiectelor si planificarea investitiilor (Microsoft Project, X-dev).
9. Ani de experienta profesionala: >23 ani
10. Calificari cheie relevante pentru prezentul contract:
• Diriginte de Santier autorizat pentru constructii edilitare de catre Inspectoratul de Stat in Constructii (obtinuta in 1996 - reautorizat 2011) (Autorizatie Nr. 00024522 – Domeniul 6 – Constructii edilitare)
• Manager de proiect COR 241919 - Certificat absolvire curs de perfectionare, 2011
• Cunoasterea legislatiei romanesti in domeniul constructiilor (Legea nr.10/1995 privind calitatea in constructii, Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii constructiilor, H.G. nr.273/1994 privind privind aprobarea Regulamentului de receptie a lucrarilor de constructii si instalatii aferente acestora, H.G. nr. 28/2008 privind aprobarea continutului-cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii)
• Cunoasterea legislatiei internationale in domeniul managementului de contract (Contracte tip FIDIC Rosu, FIDIC Galben, MDB)
• Experienta dobandita in calitate de lider adjunct de echipa/inginer rezident/inginer supervisor/diriginte de santier/sef serviciu > 23 de ani
• Cunostinte acumulate in urma participarii la seminarii si instruiri:
- “Noile proceduri FIDIC 1999” RICOP, Lucrari publice;
- “Aspecte economice si financiare in implementarea proiectelor de investitii in infrastructura de mediu” finantat de DFID Marea Britanie;
- „Implementarea proiectelor de investitii in infrastructura de mediu” sustinut de consultanti tehnici si financiari de la CFPPDA, CIMP Bucuresti, Mott McDonald UK, 2002
- „Identificarea proiectelor de investitii in infrastructura de mediu” in cadrul programului finantat de USAID Balkans Regional Infrastructure programme, RIP, sustinut de experti Booz Hamilton, Prime Contractor, IP 3 Institute, Urban Institute si Louis Berger SA, CFPPDA , 2002
- “Cunoasterea standardelor ISO 9000 si a specificului calitatii in servicii”;
• Solide cunostiinte de utilizare: Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Internet, aplicatiile Microstation si Geomedia CAD, AUTOCAD, ArcGIS. Cunostiinte generale de software de management al proiectelor si planificarea investitiilor (Microsoft Project, X-dev).
Studii si specializari
Institutia de invatamant Din
(Anul) Pana in
(Anul) Diploma/gradul obtinut(a)
Institutul de Constructii Bucuresti
Facultatea de Masini si Utilaje pentru Constructii
1988 - 1993 Septembrie 1988 Iunie 1993 Diploma de inginer mecanic
Universitatea Valahia din Targoviste
Facultatea de Ingineria Mediului si Biotehnologii
Ianuarie 2005 Martie 2005 Diploma de studii postuniversitare Evaluarea de mediu in contextul legislatiei europene
Universitatea Valahia din Targoviste
Facultatea de Stiinte Economice
Octombrie 2004 Iulie 2005 Diploma de Master
Managementul Organizatiei
Asociatia de Sprijin a Somerilor Dambovita
19.09.2011 07.10.2011 Certificat absolvire curs de perfectionare
Manager de proiect
(Anul) Pana in
(Anul) Diploma/gradul obtinut(a)
Institutul de Constructii Bucuresti
Facultatea de Masini si Utilaje pentru Constructii
1988 - 1993 Septembrie 1988 Iunie 1993 Diploma de inginer mecanic
Universitatea Valahia din Targoviste
Facultatea de Ingineria Mediului si Biotehnologii
Ianuarie 2005 Martie 2005 Diploma de studii postuniversitare Evaluarea de mediu in contextul legislatiei europene
Universitatea Valahia din Targoviste
Facultatea de Stiinte Economice
Octombrie 2004 Iulie 2005 Diploma de Master
Managementul Organizatiei
Asociatia de Sprijin a Somerilor Dambovita
19.09.2011 07.10.2011 Certificat absolvire curs de perfectionare
Manager de proiect
Competente
Asistenta tehnica pentru managementul si supervizarea proiectelor de investitii in infrastructura de mediu.